Bisbat Urgell

PARRÒQUIA DE SANTA MARIA

B a l a g u e r

Us informem que estan obertes les inscripcions per rebre la catequesi de Primera Comunió

Als Pares dels Infants d’iniciació a la Vida Cristiana

Benvolguts  pares:

El vostre fill/a iniciarà un nou curs, TERCER de Cicle mitjà d’Educació Primària (CMEP) el proper curs 2023-2024.

La iniciació a la vida cristiana dels infants, suposa i demana no solament participar en la Catequesi per celebrar la Comunió, sinó participar en la Catequesi per iniciar-nos a ser cristians. Això és l’important: “ SER I ESDEVENIR CRISTIÀ ”.

Aquesta iniciació a la vida cristiana, en l’etapa de la infància, és un Procés i un Itinerari,  que d’ara endavant començarà a 3er. de CMEP i que al llarg dels quals se celebrarà el Sagrament de la Iniciació Cristiana, concretament l’Eucaristia ( 4t. De CMEP ). Aquesta és la raó per la qual el vostre fill/a iniciarà de manera formal i seriosa la CATEQUESI aquest curs (octubre de l’any 2023) i participarà en la taula de l’Eucarestia al fer  4t. curs  de CMEP.  ( maig de l’any2024 ).

Per tal de fer efectiva la inscripció, cal la vostra LLIURE i RESPONSABLE acceptació,  com a responsables primers de l’educació cristiana dels vostres fills.

És per això que us adjuntem la BUTLLETA d’INSCRIPCIÓ.  Cal que ens la feu arribaral despatx parroquial : c/. Ramon i Cajal 5, de 12 a 14h. de  dilluns a dissabte.

Aprofitem l’avinentesa per saludar-vos atentament i estar al vostre servei, sempre que ens necessiteu, en l’educació cristiana i humana dels vostres fills.

Cordialment,  els vostres mossens i la comissió de Catequesi.

***************************************************

Nom i Cognoms:———————————————————————————————————–

Nascut a:             —————————————el dia———-mes——————————–de 20——

Fill de :                 —————————————————- i de ————————————————-

Viu al carrer:       ———————————————————-Nº————Pis————Porta———-

Poble:                   ——————————————-Codi Postal—————-Telèfon———————-

Batejat/da a:       ———————————————————————————————————-

Col.legi                 ——————————————–e-mail ——————————————————

Bisbat Urgell

PARRÒQUIA DE SANTA MARIA

B a l a g u e r

Als Pares dels Infants d’iniciació a la Vida Cristiana

Benvolguts  pares:

El vostre fill/a iniciarà un nou curs, QUART de Cicle mitjà d’Educació Primària (CMEP) el proper curs 2023-2024.

Aquesta iniciació a la vida cristiana, en l’etapa de la infància, és un Procés i un Itinerari,  que d’ara endavant començarà a 3r. de CMEP i que al llarga dels quals se celebrarà el Sagrament de la Iniciació Cristiana, concretament l’Eucarestia  ( 4t. de CMEP ). Aquesta és la raó per la qual el vostre fill/a continuarà de manera formal i seriosa la CATEQUESI  i participarà de la taula de l’Eucarestia a 4t. curs de CMEP  ( l’any 2024 ).

És per això que us adjuntem la BUTLLETA d’INSCRIPCIÓCal que ens la feu arribar al despatx parroquial : c/ Ramon i Cajal 5 de 12 a 14h. de dilluns a dissabte.

Cordialment,  els vostres mossens i la comissió de Catequesi.

***************************************************

Nom i Cognoms:———————————————————————————————————–