Moviment  parroquial  mes  de  Juny  de  2022

BAPTISMES :  Pau Diaz Guilla; Luca Alcobé Honorio; Neizan

Gutiérrez Trens; Dante Pla Pérez; Josep Daniel López Korodi; Jana

Candeas Tarroja; Oriol Castellanos Jiménez.

DEFUNCIONS:  Miquel Espona Talarn;  Jesús Rafael Flores Amaya;Petronilo Castellano Díaz; Benito Esteban Pérez; Ramon Forcat Fontanet;  Maria Oliva Sabaté; Pepito Planes Olives ( Xepis ); Gna. Colette Labarthe; Maria Montesinos Jiménez; Gna. Margarita Solé Gilabert; Francisco Borrell Costa.

AGENDA  MES  DE  JULIOL 2022

7-15. Novena a la Mare de Déu del Carme. Missa al Miracle  9 h.

16. Mare de Déu del Carme.  Missa a l’església del Miracle a les 9 h.

24. Vigilia de Sant Jaume. Processó dels Fanalets. des de  la Capella de Sant Jaume a l’església del Miracle a les 20’30 h.

25. Sant Jaume. Missa davant la Capella de Sant Jaume a les 21 h.

26. Sant Joaquim i Santa  Anna, pares de Maria, la Mare de Déu. Missa a l’església del

Miracle a les 9 h.

NOU HORARI MISSES DURANT ELS MESOS DE JULIOL I AGOST.

Els dies feiners, de dilluns a divendres, hi haurà el següent horari:  al Sagrat Cor a les 8’30, al Miracle a les 9 del matí.

HORARI DE DESPATX PARROQUIAL.

Els mesos de Juliol i Agost l’horari de despatx  serà de 12 a 14 hores de dilluns a dissabte. No hi haurà, per tant, despatx al vespre.

NOU  HORARI  DE  DESPATX  PARROQUIAL

A partir del mes de setembre, i ja per sempre , sols hi haurà despatx de dilluns a dissabte de 12 a 14 hores.

NO HI HAURÀ, PER TANT, DESPATX A LES TARDES.

11é. Aniversari de juliol de música i Poesia

*  Diumenge 3 de juliol, 20 h.  Església  de  SANT  DOMÈNEC

Concert  Cor  Jove  de  l’Orfeó  Català.

Església de Santa Maria  de  LES  FRANQUESES

Laia Armengol, piano. Esteve Nabona, director

* Diumenge 10 de juliol, 20h.  Duet Ulrike Haller, soprano,

Jordi Armengol, piano, Enric Arquimbau, dient.

* Diumenge 17 de juliol, 20h. Concert Commemorant el centenari del naixement de l’escriptor Joan Fuster.

Isabel Rocatti, actriu; Pau Codina, violoncel.

Diumenge 24 de juliol, 20h. Audicions íntimes BLOOMING   Esther Pujol, arpa . Ferran Carceller, marimba      Presentador: Xavier Chavarria (CatMúsica