1.  Solemnitat de tots Sants

Misses com els dies festius.

A les 4 de la tarda, pregària al Cementiri Nou, carretera de Tremp.

A 3/4 de 5, a l’església de Santa Maria i pregària al Cementiri vell.

2. Dia dels fidels difunts

A 2/4 d’11, Missa a l’església de Santa Maria i pregària al Cementiri.

3.  Sant Ermengol, patró del bisbat d’Urgell.

6. Celebració litúrgica dels Sants i Beats màrtirs del segle XX a Espanya. Memòria del Beat Alfons Arimany Ferrer, carmelita descalç, fill de Balaguer.

Festes del Sant Crist de Balaguer

Divendres, dia 5.

A les 10’00:  Ofrena floral dels escolars de la ciutat.

A les 12:  Repic general de campanes.

A les 12: Ofrena floral del Club de Futbol Balaguer i de l’Associació

Gent Gran de La Noguera.

Ballada de gegants i capgrossos a l’esplanada del Santuari.

Diumenge, dia 7.

A les 10 del matí. Missa Dominical.

Tot seguit, representació de “La vinguda del Sant Crist a Balaguer” per les germanes Clarisses.

Dimarts dia 9, Festa del  Sant  Crist.

A les 8 del matí: Missa  de l’aurora a l’Església del Santuari.

A les 11 del matí : Solemne Eucaristia, presidida per Mons. Joan-Enric Vives, Arquebisbe-Bisbe d’Urgell, i concelebrada pels sacerdots de la parròquia. Els cants aniran a càrrec de l’Orfeó Balaguerí..

Dimecres, dia 10. Tot i no ser Festa Major :

– A les 11 del matí. Celebració eucarística al Santuari Basílica del Sant Crist, en sufragi dels confrares, socis i devots difunts, que concelebraran els sacerdots de la Parròquia.

Cadena de pregària per les vocacions. Aquesta és una iniciativa de la Delegació de Vocacions dels 10 Bisbats que tenen la seu a Catalunya. Cada bisbat té assignat tres dies del mes de novembre per dedicar-los especialment a la pregària per les vocacions, mirant d’omplir totes les hores del dia i de la nit. El nostre bisbat té assignats els dies 6, 16 i 26 de novembre.

Del  8 al 19 Novembre.

IV setmana de Cinema: Posa’t en Camí.

IV Setmana de cinema esperitual. Aquesta és una iniciativa de la Delegació diocesana d’Ensenyament, oberta a totes les escoles i Instituts de Balaguer i comarca. Les sessions tindran lloc al Sant Crist, a la Parròquia i a l’Escola Vedruna,  Informació als Instituts, col·legis i parròquia.  El 10 de Novembre (dimecres) hi haurà una sessió especial pels adults a les 21’00 hores a la sala parroquial c/ Ramon i Cajal, 5 amb la projecció de la pel·lícula :

“ MINARI”.

Diumenge, dia 21 Solemnitat de Crist Rei de tot el món.

Dilluns, dia 22  Festivitat de Santa Cecília, Patrona de la Música.

Diumenge, dia 28   Ier. Diumenge d’Advent.

Assemblea Anual de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de  Lourdes al

Santuari del Sant Crist de Balaguer.

Moviment Parroquial Octubre-21

Baptismes

Àlex Rubies Luengo; Bernat Marti Barril.

Matrimonis :

José Moreno Prieto amb Jésica León Jaldo; Albert Rubies Martinez amb Maria Luengo Guillermo; Enrique Ben Guzman Cardoza amb Miriam Leonor Klinger Gonzalez.

Defuncions :

Josefa Tomas Salvia; Antonio Escola Torres; Roser Sauret Sola; Carmen Lara Sanchez; Pedro Fernandez Gor; Antonio Ruiz Alonso; Josep Porta Burgues; Elisa Flotats Caelles; Aurelia Gese Ros.

Balaguer, 31 octubre 2021