AGENDA JULIOL

7-15. Novena a la Mare de Déu del Carme. Missa al Miracle 9 h.

16. Mare de Déu del Carme. Imposició de l’escapulari a la missa de les 9 al Miracle.

24. Vetlla de Sant Jaume. Processó dels fanalets. des de  la Capella de Sant Jaume a l’església del Miracle a les 20’30 h.

25. Sant Jaume. Missa davant la Capella de Sant Jaume a les 21 h.

NOTES DIVERSES

NOU HORARI MISSES DURANT ELS MESOS DE JULIOL I AGOST.

Els dies feiners, de dilluns a divendres,  hi haurà el següent horari: Sagrat Cor a les 8’30, Miracle a les 9 del matí i Residència Sant Domènec a les 10’30.

HORARI DE DESPATX PARROQUIAL.

Durant els mesos de Juliol i Agost l’horari de despatx serà de 12 a 14 hores de dilluns a dissabte. No hi haurà, per tant, despatx al vespre.

ACTIVITATS  CULTURALS

• 10é aniversari de  JULIOL DE MÚSICA I POESIA
  • Diumenge 4 de juliol, 20h Església de Sant Domènec
  • ESSÈNCIES • 30è aniversari del cor Cor Lieder Càmera
  • Diumenge 11 de juliol, 20h Santa Maria de les Franqueses

AMB VEU DE DONA

• Diumenge 18 de juliol, 20h Església de Sant Domènec

IN MEMORIAM Cor de l’Auditori Enric Granados de Lleida

Diumenge 25 de juliol, 20h  Santa Maria de les Franqueses

PER UNA FLOR DE ROMANÍ • Poesia de Josep Carner

MOVIMENT PARROQUIAL DEL MES DE JUNY

BAPTISMES :

Indhira de la Fuente Giménez;  Juan Francisco

Giménez Roman; Soraya Giménez Motiño; Chloè Amaro Vargas; Alanys Atenea Sayago Acosta; Èlia Rocaspana Altisent.

MATRIMONIS :

Manuel Castillo Daza amb Tania Miguel Machado; Pau Salse Bernadó amb Sandra Pijuan Figueras.

DEFUNCIONS:

Maig : José Verdugo Ortigosa; José Miguel Romero Morcillo; Teresa Serret Companys.

JunyFrancisco Reche Reche; Francisca Terres Vidal; Modesto Vila Torres; Anna Profitós Moles; Maria Boladeres Montañés; Gabriel Camarasa Lapiedra; Mercè Solà Pueyo; Ramon Ortiz Jiménez.

COL·LECTA “Pro Orantibus” destinada a les monges del Convent de Santa Clara del Sant Crist. Total recollit: 300€.

COL·LECTA DEL CORPUS. Total recollit i destinat a Càritas diocesana i parroquial: 1.201€. A tothom,  moltes gràcies!