NOTA INFORMATIVA SOBRE LES FESTES DE

* TOTS SANTS (1 DE NOVEMBRE)

*  FIDELS DIFUNTS I FESTES (2 DE NOVEMBRE)

*  SANT CRIST (9 I 10 DE NOVEMBRE)

TOTS SANTS.

L’Horari de les misses serà el mateix que els diumenges:

09 hores: Sagrat Cor

10 hores: Santuari del Sant Crist

10’30 hores: Santa Maria

12 hores: Miracle.

12 hores: Sagrat Cor

19 hores: Sant Domènec

Degut a la pandèmia no es farà la pregària a la tarda als Cementiris vell i al nou.

FIDELS DIFUNTS.

L’horari de les misses serà els dels dies ordinaris, amb una missa extraordinària a Santa Maria a les 10’30

9 hores: Santuari del Sant Crist.

10’30: Santa Maria

19 hores: Sagrat Cor

19’30 hores: Miracle.

FESTES DEL SANT CRIST.

Divendres, dia 6. Ofrena floral. Degut a la pandèmia, no pujaran els escolars al Santuari. L’ofrena floral la presentaran al Santuari només una parella d’estudiants de cada escola.

Dilluns, dia 9. Festa del Sant Crist. Horari de misses:

A les 8 del matí: Missa  de l’aurora a l’Església del Santuari.

A les 11 del matí: Solemne Celebració eucarística, presidida per Mons. Joan-Enric Vives, Arquebisbe – Bisbe diocesà. Es podrà seguir online a la pàgina web: parroquiabalaguer.org – i al canal de YouTube de la Parròquia, on quedarà gravada per poder-la veure en altres moments.

Dimarts, dia 10. A les 11 del matí, celebració eucarística en sufragi dels confrares, socis i devots difunts. En acabar la celebració, les germanes Clarisses faràn la representació de l’arribada del St Crist a Balaguer.